lørdag 12. desember 2015

Bravo for bøker og Bragepris.




 Fruene er glad i bøker.
 Vi har kjøpt vår første
boksingel,
Nokre valsar,
gamle og nye.
Den er skrevet av
Einar Økland .


Det er godt å hvile slitne desemberføtter
og lese dikt av
 Einar  Økland.

En tåvals, en tankevals og en fredsvals.

Her er
Tåvalsen

Eg krøllar gjerne mine tær
viss berre kvinnfolka ser på og ler.

Nå strekkjer eg føtene mine, sjå,
og løftar samtidig hæl og tå.

Dei kom til verden då var dei små
og eg kom samtidig-eg såg ikkje då.

Men når eg ser kva jentene gjer
så krøllar eg støtt mine gamle tær.

Kan hende krøllar eg tærne i
ei seng som kanskje er ikkje mi.

Eg skulle ha femten- seksten att.
Eg trur eg må telje dei nå i natt.


Fruene nynner en liten desembervals
og
 gratulerer
Einar Økland
 med Brageprisen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar